Uzavretie zmluvy

Váš zamestnávateľ s nami nemá uzavretú zmluvu? Radi vám pripravíme ponuku. Kontaktujte nás na info@obedytuto.sk Alebo sa pozrite ako to funguje TU

Aplikácia webkredit

Jedlo si objednávate cez aplikáciu webkredit a jedinečné meno a inicializačné heslo. To vám vygenerujeme na základe požiadavky od vašeho zamestnávateľa hneď po uzavretí zmluvného vzťahu popísaného v prvom kroku.

Výber obedov

Prihlásite sa cez vaše pridelené meno a heslo. Potom si môžete objednávať, stornovať obedy, ak sa už nedá stornovať, dať jedlo do burzy a viac. Vybrať si môžte z troch hlavných jedál a dvoch polievok. Objednať si môžte aj viac obedov, ktoré vám radi zabalíme do termonádob.

Storno

Pri stornovaní objednaného jedla v dolnej časti vpravo zaškrtnite okienko "stornovať" a stlačte POTVRDIŤ. Stornovať jedlo na nadchádzajúci deň môžete najneskôr do 14:00 v deň predchádzajúci. Ak stornujete jedlo neskôr, to sa automaticky presúva do burzy.

Čas objednania obedov

Objednávať si môžete kedykoľvek vopred. Avšak pri objednávke na nadchádzajúci deň tak môžete urobiť najneskôr do 14:00 v predchádzajúci pracovný deň. Ak ste si nestihli objednať jedlo vopred, v konkrétny deň si môžete do 8:30 objednať Polievku 1 a jeden z obedov (obvykle Obed 1 alebo Obed 2 s prílohou, či bez).

Burza obedov

Po 8:30 v daný deň je možné vyberať jedlá už len z burzy. Burza sa tvorí z obedov, stornovaných po uzávierke, teda po 14:00 v predchádzajúci deň. Po uzávierke sa totiž obed na ďalší deň nedá stornovať, automaticky sa presunie do burzy obedov. Tu si ho v daný deň môže objednať iný záujemca.

Platba

Varíme pre zamestnancov SPP a pre zamestnancov našich obchodných partnerov. Za obedy neplatíte priamo pri odbere, ale my fakturujeme odobraté obedy vášmu zamestnávateľovi, teda nášmu obchodnému partnerovi. Ten sa potom vyrovná so svojimi zamestnancami formou zrážky zo mzdy. Preto je potrebné, aby sme mali uzavretú Zmluvu s vašim zamestnávateľom.
Tuto si objednám jedlo
Tuto si objednám jedlo

Chcete potešiť našou stravou aj vašich zamestnancov?

Spolupracujeme s právnickými osobami a na základe zmluvy dodávame obedy pre vašich zamestnancov. Je to jednoduché:
1. Uzavrieme rámcovú zmluvu na zabezpečenie služieb stravovania.
2. Zamestnancom obchodného partnera, teda novým stravníkom, založíme účty v našom IT systéme.
3. Pridelíme im stravovacie karty, ktoré slúžia na výber stravy.
4. Odošleme e-mail s prihlasovacími údajmi (login a heslo).
5. Stravníci si môžu objednávať po prihlásení do aplikácie webkredit.
6. Na konci mesiaca spravíme uzávierku a reporty.
7. Všetko pošleme spolu s faktúrou. Reporting pripravujeme na mieru podľa potrieb obchodného partnera. Zasielame ho v priebehu prvého pracovného dňa nasledujúceho mesiaca.

Prispievate vašim zamestnancom na stravné lístky, karty, či dávate príspevky priamo do mzdy?

S nami môžete pomôcť vašim zamestnancom ušetriť. V rámci vyrovnania vo faktúre môžete na dni, kedy sa zamestnanec stravoval u nás poslať príspevok na stravu priamo do nášho zariadenia (55 % zo stravnej jednotky, prípadne aj príspevok zo sociálneho fondu). Zamestnanec tak ušetrí na DPH, ktorú bude platiť už len zo sumy, ktorou dorovnáva cenu odobratej stravy nad váš príspevok. Do roka to môže byť zaujímavé číslo, v závislosti od výšky príspevku zamestnávateľa.
KONTAKTOVAŤ NÁS
copyright ©
https://www.ffd.sk/
crossmenu